Heejsan

Ska jag lägga in en video ?? Vad tycker ni?? Erat val :)
Idag typ kändes det som att hela skoldagen bah flög förbi det gick jätte fort idag.. Idag tror jag att jag ska tip plugga och pack kanske åka till Emelie och Amanda och Kattis och Micke och Om de är några andra barn där?? Hoppas att Emme är Panda är hemma bah annars är det ingen ide och juste kanske ska träffa Emma i helgen..
Hm jag tror att jag ska ligga och mysa med Pizzy ett tag min katt :) Saknar dej Kisse.. Ni kan få en bild på mina djur .. Men saknar kisse och Tequila mest Tequila är en hund för er som inte vet.. 
Tequila här 
Pizzy och Kisse här 
 
 Vad heter mina underbara läsare på Instagram?? 
 
 
 
 Pöss Pöss♥•
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0